۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

آغاز می کنم

بنام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

این یک وبلاگ تخصصی است. من یک متخصص در رشته باستان شناسی پیش از تاریخ هستم. از لقب و شهرت خوشم نمی اید. اما از اگاهی دادن به انسان ها خرسند می شوم. از رعایت کردن آنها احساس خوبی دارم و این فضا را تنها برای تبادل نظر و گسترش آگاهی های تخصصی خود و انتشار آن اگاهی ها باز نموده ام.

آنچه مرا براین مهم داشت فرایندی به شرح زیر است:

من از سال 1369 در نیشابور زندگی نمی کرده ام. در بهار امسال 1389برای زندگی در زادگاهم برگشته ام. امید وارم که بتوانم موثر واقع شوم. همکاران ارجمند در رشته ها و تخصص های دیگر بویژه در رشته های پزشکی که با زحماتشان سلامت جسمی به جامعه را تداوم می بخشند مرا برآن داشتند که تامل کنم. تامل در مورد اینکه چگونه می توانم لطف انها و زحماتشان را جبرانی نسبی کرده باشم. چگونه می توانم با تخصصی ناشناخته در جامعه و شهری که زندگی می کنم موثر واقع شوم. اولین گام آگاهی دادن از طریق نوشتار وب لاگی بود امیدوارم در اینده بتوانم این را ادامه دهم . گام های بلند تر بردارم. من با محدودیت وقت مواجه هستم اما هرجا بتوانم در وقتم صرفه جویی کنم به این مهم می پردازم.

در همین گام نخست از سرکار خانم دکتر فاطمه ریئسی(متخصص کودکان) جناب آقای دکتر شهرام بیات (متخصص داخلی و گوارش)و جناب آقای دکتر سپهریان(رادیولوژیست) تشکر و قدردانی می کنم. تشکر برای اینکه مرا به تامل وادشتند.

متخصص مهجور در شهری نیشابور نام

۱ نظر:

  1. kheili khosh umadin hamshahri, omidvaram shomaha betonin raze tarikhe in abarshahre ghadimi ro kashf konid

    پاسخحذف